Ce informatii trebuie sa contina un stat de plata?

Informatiile minime obligatorii pe care statul de plata a salariilor trebuie sa le contina sunt, potrivit Ordinului nr. 3512 din 27 noiembrie 2008 privind documentele financiar-contabile, sunt:

  • denumirea unitatii, sectiei, serviciului etc.;
  •  denumirea formularului;
  •  intocmit pentru luna, anul;
  •  numele si prenumele salariatului;
  •  venitul brut;
  •  contributia individuala de asigurari sociale;
  •  contributia individuala la bugetul asigurarilor pentru somaj;
  •  contributia pentru asigurari sociale de sanatate;
  •  cheltuieli profesionale;
  •  venitul net;
  •  deducerea personala de baza;
  •  deduceri suplimentare;
  •  venitul baza de calcul;
  •  impozitul calculat si retinut;
  •  salariul net;
  •  semnaturile conducatorului unitatii, a conducatorului compartimentului financiar-contabil, a persoanei care il intocmeste.

Articole similare